casio g shock ga 100 yellow

یازار :

+0 به یه ن
قیمت :

ساعت جی شاک همیشه یکی از بهترین و محبوب ترین برندهایی بوده که در بازار در انواع مدل های مختلف عرضه شده است. همانظوئر که در تاصویر هم مشخص است نوع طراحی بدنه این محصول کاملا اسپرت و جوان پسند است و معمولا افرالدی که به دنبال محصولات اسپرت هستند از برند جی شاک استفاده می کنند.ساعت مچی جی شاک مدل casio g shock ga 100 yellow زرد رنگ می باشد و در تصاویر دقیقا می توانید محصولی که قصد خرید آنرا دارید را مشاهده نمایید.

فروش ساعت های g shock

برای خرید ساعت مچی g shock چگونه می توانم اقدام نمایم ؟

شما جهت تهیه این محصول با رنگ زرد می توانید به یکی از روش های زیر همین الان اقدام کنید و در کمتر از چند روز محصول خود را دریافت کرده و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

برای خرید اینترنتی ساعت مچی g shock کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

شما می توانید به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید و می بایست با یکی از شماره های ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ و یا ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین می توانید مشخصات خود شامل آدرس پستی + کد پستی + نام محصول + نام گیرنده را به یکی از شماره های بالا پیامک داده و از این طریق سفارش خود را ثبت نمایید.

ساعت مچی g shock

معمولا ورزشکاران و افرادی که کارهای درگیرانه ای انجام می دهند و به دنبال ساعت مچی می باشند که در اثر ضربه آسیب نبیند از برند جی شاک استفاده می کنند.این محصول با بدنه ای مقاوم و طراحی زمختی که دارد در مقابل انواع لرزش ها و ضربات مقاوم و مستحکم می باشد و از این بابت می توانید با خیال راحت اقدام به خرید آن نمایید.نمونه همین محصول با رنگ مشکی رنگ را نیز در سایت قرار داده ایم که می توانید از لینک زیر به صفحه مربوط به مدل مشکل ان وارد شوید :

ساعت GA-100 جی شاک با بدنه مشکی

از این محصول به دلیل ظاهر اسپرتی که دارد می توانید به عنوان یک ساعت زنانه و یا ساعت مردانه استفاده نمایید و معمولا آقا پسرها و دخترخانم های جوانی که به دنبال تهیه یک ساعت پسرانه جدید و شیک و یا یک ساعت مچی دخترانه زیبا و اسپرت هستند می توانند از این محصول استفاده کنند.

محصول ساعت casio g shock با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده و قطعات مورد استفاده در ان به بهترین شکل ممکن می باشد.ساعتی که ضد آب بوده و در مقابل گرد و غبار نیز بسیار مقاوم و نفوذ ناپذیر است .

ساعت g shock

اما در مورد خصوصیات کلی ساعت مچی g shock فوق می توان به موارد زیر اشاره کرد :

همانطور که در تصاویر نیز مشخص است صفحه نمایش این ساعت به گونه ای طراحی شده که قابلیت نمایش زمان به صورت آنالوگ و دیجیتال را به صورت همزمان دارا می باشد.

  • صفحه نمایش این مدل به صورت پروژکتوری طراحی شده است.
  • دقیقه و ثانسه و ساعت را می تواند به صورت همزان نمایش دهد.
  • ساعت جی شاک کاسیو دارای زنگ آلارم می باشد.
  • جهت روشنایی صفحه دکمه ای برای آن طراحی شده است.
  • ضد ضربه و ضد آب می باشد.
  • جنس بند این ساعت کاملا مرغوب و دارای انعطاف خوبی است.

قیمت ساعت جی شاک

 

 


  • [ ]